Abureli despre Friday, 13

Acum mi-am dat seama si eu ca ieri a fost 13 si vineri. :)) Si ca multa lume e plina de superstitii si temeri. Singurele probleme pe care le-as avea ar fi proprii-mi demoni; numai de ei ma mai tem, si nu atat de mult de ei, cat de faptul ca ar putea reaparea intr-o perioada in care pare ca i-am infrant. Azi am fost iar la lac, am privit cerul de apus si norii albastrii-purpurii si am visat si am vazut avioanele decoland, am mirosit apa si am ascultat valurile. Si a fost atat de relaxant... Iar apoi am scos capul in lume si nu stiu cum s-au aliniat astrele, ca am intors multe priviri si mi s-a propus chiar cu maxima politete sa fiu dusa acasa. Si nu eram singura! Eram cu copii dupa mine (deci BIG F***ING UNWANTED TROUBLE), dar fara verigheta, desigur... :) Poate mi se citea pe chip libertatea. Relaxarea. Eliberarea, cat de mica. Nu stiu acum si nici nu imi propun sa disec; sunt satula de disecat si mestecat si asteptat. Ti-e frica de vineri 13? Scoate naibii capul afara si respira realitatea, nu sta cocolosita la caldura de temeri prostesti si atat de insignifiante.

Pace si liniste,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii