Varza rosie cu sos roz

Am gasit chiar in seara asta o reteta de am inceput sa salivez pe loc. Reteta marca dorinte verzi este o NE-BU-NI-E :)) Varza, sos de rosii, ierburi aromate... un deliciu pentru simturi. Cum aveam o varza, rosie, e drept, in frigider, m-am dus direct sa incerc si eu sa incropesc ceva asemanator. Mi-a iesit o salata/mancare de varza cu un sos rooozzzz... sau mai degraba rawz :)). E ceva simplu, dar cu un gust nemaipomenit.


I n g r e d i e n t e
varza rosie tocata;
sare;
2-3 linguri ulei de masline;
cimbru;
seminte de in;
2 rosii;
5 catei de usturoi;
2 frunze de busuioc uscate.

P r e p a r a r e
Am tocat varza cat mai marunt, pentru ca nu imi place grosier, am frecat-o cu doua prafuri de sare si am lasat-o cam un sfert de ora, ca sa se mai inmoaie; cantitate nu stiu sa zic, dar a fost cat pentru o portie... cam cat intra intr-o jumatate de castron de ciorba. Intre timp am spalat  si curatat rosiile, le-am taiat sferturi si le-am aruncat in blender alaturi de cateii de usturoi curatati si ei si de cele 2 frunze de busuioc faramitate; am blenduit maxim 30 de secunde, pentru ca totul a devenit rapid o crema rozalie. Cand au trecut cele 15 minute (in reteta originala zice 30, dar nu mai aveam rabdare), am pus ulei si am presarat semintele de in peste varza tocata, apoi am turnat sosul de rosii. Am amestecat si... gata. :)

Mancare, salata, ce o fi... este o nebunie. Am mai zis asta, dar chiar asa este. Cimbrul si busuiocul, ba chiar si usturoiul, dau un gust deosebit. Data viitoare o repet, dar ca la carte, ca sa fie mai bogata. Iar portia, pe care credeam ca o pot manca foarte usor, m-a dovedit! :)) Am mancat numai 2/3, atat de satioasa a fost. Categoric mai fac!

Pofta buna,
Lav

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii