Vacanta cu comedii si drame

    In "vacanta" de Pasti si apoi la inceputul lunii mai am ramas singuri, fara copii (care au plecat la parintii mei, in mini-vacanta) si ne-am odihnit si am vazut multe filme... atat de mult incat cred ca e un record pentru noi. Am vazut...

HYSTERIA, film britanic din 2011, o comedie frumoasa despre inventia vibratorului, dar care nu are nimic obscen :). Era perioada in care femeile stateau acasa si aveau grija de copii, barbatii lor erau ocupati cu "gentlemens club" sau amante si daca incepeau sa fie deprimate sau se razvrateau, li se punea diagnosticul de isterie; "boala"lor este foarte bine definita de tanarul doctor... Filmul este si despre altruism, lupta femeilor pentru drepturi egale si despre cum a face bine este mai important decat bogatia. A fost o foarte mare placere sa il revad pe actorul Hugh Dancy (joaca rolul medicului in varsta) pe care l-am remarcat in alte filme, dar pe care nu il mai vazusem.

HORRIBLE BOSSES, comedie neagra din 2011, regizata de ta-dam-ta-dam, nici o surpriza... Seth Green. A fost o surpriza si o placere sa vad filmul asta: m-a socat si am ras cu lacrimi in acelasi timp. E vorba de trei prieteni care primesc un tratament oribil din partea sefilor lor... motiv pentru care se hotarasc, mai in gluma, mai in serios, sa ii omoare. Oricat de "neagra" ar fi ideea, drumul de aici pana la realizare e presarat cu faze pe cat de amuzante, pe atat de interesante. E unul din EXTREM de putinele filme care m-au surprins. Kevin Spacey joaca magistral, pe Collin Farrell cu greu l-am recunoscut, atat de bine intra in rol, iar ei... i se potriveste rolul :)). Mi-a placul mult filmul. Mult. E, clar, de revazut, pentru ca e facut in asa fel incat nu am putut retine exact toata actiunea.

THE CHANGE-UP, comedie americana din 2011, despre doi prieteni care isi schimba corpul intr-o noapte fatidica :)), cand fac amandoi pipi in fantana doamnei Justitie. Sincer, ma asteptam sa fie o prostie, dar a fost o surpriza buna, un film neasteptat de bun... si nu numai din cauza ca joaca Ryan Reynolds in el :D. Dincolo de situatia amuzanta, e vorba si despre omul atat de ocupat de cariera incat uita ce e mai important in viata, adica familia, sotia si copiii; de cealalta parte e cel care . M-am regasit in anumite scene din film.

Am mai văzut, dar nu mai am starea necesara să scriu despre ele, deși mi-au plăcut...





    Personal, m-am delectat si cu...




    Sunt enorm de multe filme pentru mine/noi, dar chiar aveam nevoie de relaxare si odihna.

    Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii