Singura zapada din 2011. Revelionul sclipitor

          ...e cea din Cismigiu, cel putin pentru noi. Am fost pana acum de vreo doua ori cu copiii si le place foarte mult sa se joace cu zapada. Ma uit la ei si imi pare rau ca nu se pot bucura asa cum trebuie. Cel putin de revelion le-a placut pentru ca am iesit afara la miezul noptii si am fost la doi pasi de artificii. Au fost entuziasmati... si eu la fel, nu pot sa spun ca nu. Cand am intrat in casa, am deschis si noi televizorul, ca sa mai vada cei mici artificii si din alte tari - am fost dezamagita de tot ce am vazut. Am ramas apoi pe RAI1 (parca :D), pentru ca acolo era cel mai frumos program... asadar, prima melodie pe care am auzit-o in noul an si prima urare pe care am simtit-o cu adevarat a fost muzicala. :)

Antonello Venditti - Dalla Pelle Al Cuore... ador melodia asta, o ador; si acum ca am vazut si videoclipul, imi place si mai mult.

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Minunat blog, minunate si interesante articole.
    Imi place foarte mult si, ca dovada, am placerea sa-ti inmanez un premiu virtual pentru care te rog sa vii pe la mine.
    Cu drag

    RăspundețiȘtergere