Idei de crafts pentru decoratiunile de iarna si Craciun

          Ok, am adunat pozele astea si le am in computer de anul trecut. Nu am reusit sa fac atunci decat 2-3, dar cu putin timp liber pot sa fac mai multe anul acesta, mai ales ca am si mai mult chef. Ca idee, toate imi plac si toate sunt selectate de pe bhg.com. Here it goes...

Imi plac enorm ideile cu om de zapada... au ceva pur, poate si din cauza ca sunt facute cu mult alb. Ma ambitionez sa fac cel putin 3-4 din chestiile de aici. :)

Ghirlanda cu om de zapada am tot facut anul trecut, asa ca in 2011 voi trece peste :D.
Mi se pare foarte interesanta ideea cu ghemurile de sfoara, mai ales ca dupa ce trece iarna pot fi "desfacute" - eu nu o sa lipesc nasturii, ci ii voi tine in loc cu ajutorul unor ace de gamalie, iar pentru ochi si nas o sa folosesc ace de gamalie cu bilute in varf... stiu ca nu sunt sigure pentru copii, dar ei nu vor avea acces la el.
Cat de misto e asta... un bol imbracat intr-o soseta veche... este atat de simplu.
Toata vara am cules conurile care au cazut pe jos de la cei trei brazi din curte. Copii m-au ajutat, evident, asa ca in iarna asta voi folosi punga de conuri care ne asteapta in marchiza si voi face, probabil, ceva asemanator. Imi e tare teama de ce vor face copiii cu globurile :D.
Astea mi se par niste super-idei si sunt si simplu de facut. Se fac stelutele, toate la fel, ca aici, si apoi se lipesc pe un cerc de hartie... Ta-daaaam!

La treaba! :)))

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii