Ce am mai castigat: unt de corp de la Reverto

         De cand mi-am facut contul (in ianuarie 2011) am mai castigat pe FB niste chestii (o invitatie la un spectacol de balet la Opera Romana si o carte pentru copii) si am fost foarte fericita pentru ca de felul meu NU sunt norocoasa si pana atunci nu mai castigasem niciodata nimic. Ei, uite ca acum sunt iar norocoasa :)) Am castigat nu unul, ci doua astfel de concursuri (nu bazate pe like-uri, ci pe tragere la sorti cu random.org).
         Prima chestie castigata, despre care vorbesc acum, a fost un unt de corp de la Reverto, la alegere, si l-am ales pe cel cu ciocolata. Produsele de ingrijire mi le cumpar de obicei de la Jovis si sunt fidela marcii (din considerente logice: a fost primul magazin incercat, am fost multumita si nu prea am chef sa incerc altceva de teama esecului, plus ca e mai ok sa faci o comanda mare la cateva luni de la acelasi producator, decat mai multe si mici de la mai multi, caz in care platesti taxele postale de N ori, iar pe la targuri eco nu am ajuns pana acum)... dar e super si interesant sa incerc si altceva, evident. Atata timp cat e natural, sa vina inspre mine!
         Untul asta este fantastic si are ca ingrediente unt de cacao brut neprocesat, ulei de struguri, ulei de nuca, ulei de cocos, vanilie (Vanilla planifolia) si vit. E. Este semisolid la temperatura camerei, dar in palma se topeste si poate fi intins foarte bine pe tot corpul, cu miscari energice... evident ca iese un super masaj de aici. Are o nuanta maronie si la inceput am avut impresia ca are si un usor efect autobronzant.


         Cand am deschis cutia, mirosul delicat de ciocolata buna a invadat camera noastra mica si copiii au sarit pe mine sa guste :))) Ei, nu stiu daca se poate manca, dar le-am dat e manute si au fost super incantati.
         Ieri noapte am facut o baie fierbinte si m-am rasfatat apoi vreo 30 de minute cu untul asta (a se citi ca mi-am facut masaj)... Pielea imi era super-fina si a doua zi dupa "dusul" meu fierbinte de 30 de minute; zona gatului de obicei abandonata si uitata arata mult mai bine si se vede ca e hidratata in profunzime, iar dungulitele albe de pe burtica mea de mama cred ca se vor estompa si mai mult.
         Nu pot sa spun decat BUN, BUN, BUN! Diseara ii dau si pe copii :D Va fi distractia de pe lume, pentru ca Mihai turbeaza dupa ciocolata si ii va mirosi ademenitor.

         Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii