The sweetest... happy accesories

         Dupa o luuunga asteptare de 5 zile, semn ca posta iar a dat in gropi, vineri am putut sa ridic in sfarsit chestiutele cele mai frumoase pe care cu bucurie pot sa spun ca le am. Doua coliere superbe de la HappyAccesories, o bentita pentru Maria si un set cu fluturasi. Dar sa o luam cu inceputul. :) Nu am apucat sa le fac poze dintr-o cumplita lipsa de timp si nici nu mi-ar fi iesit atat de frumoase, asa ca toate imaginile din postarea astea sunt facute de Ale si le-am luat cu imprumut de pe magazinul ei de pe Breslo.

         Ajunsi in parc am deschis pachetul si am dat peste The Sweetest necklace, atat de delicat si dulce si frumos si complicat in acelasi timp, ca mie mi se pare perfect... Perfect.


         Iar apoi dau peste Florile din gradina bunicii... Credeam despre cel de mai sus ca este perfect, dar medalionul asta cu flori este greu de descris, nici macar poza de mai jos, oricat de frumoasa ar fi, nu il arata pe cat de frumos este in realitate.


         O adevarata gradina in miniatura, cu multe flori de multe feluri si in culori atat de bine armonizate, ca iti vine sa te uiti intr-una la ea... Cumva, colierul asta imi aduce aminte de copilarie, de gradina cu flori foarte colorate si apoi si de gradina pe care am plantat-o eu acasa (si care acum nu mai exista). Si ma uitam la el si dintr-o data mi-a aparut un zambet pe buze, lucru care mi s-a intamplat si mai tarziu, de fiecare data cand il priveam, asa ca de acum inainte l-am numit colierul meu norocos, aducator de fericire.

         Pana acum, l-am purtat deja la teatru si contrastam cu toti oamenii, imbracati deja in haine cernite si negre. Cand m-am intors de la teatru, l-au vazut si copiii, iar Mihai mai ales a fost fascinat, a pipait toate florile iar si iar, de credeam ca le rupe de acolo, si a trebuit sa il port pana la culcare, in pijamaua de gala :)))

         Setul cu fluturi din pasla este foarte delicat, iar asta e putin spus.


         Maria a purtat in parc bentita impreuna cu o brosa de voal alba pe care am primit-o cadou si a fost foarte draguta si cocheta, ca o adevarata domnisoara. Neaparat ii voi face poze, pentu ca bentita se potriveste perfect cu parul ei roscat. :)


         Ale mi-a dat cadou un set foarte vesel de cercei cu fluturi si un set de brose - flori din voal - pe care le ador. I'm haaapyyyy :)))

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. iupiiiii ma bucur ca a ajuns la tine! si o sa iti poarte noroc colierul "Gradina bunicii" :D

    multumesc pt cuvintele frumoase!

    Pup,
    Ale

    RăspundețiȘtergere