Vaccinul de 4 ani al lui Mihai

          Azi am fost la vaccinul de 4 ani cu Mihai. Desi ziua lui a fost la mijlocul lui august, am plecat de acasa si nu am apucat sa il facem pana acum....
          M-am temut de ziua asta rau de tot. Imi era frica de reactia lui, de eventualele urme de teama de cand a fost in spital cu acele in vena... Eu i-am spus acum vreo doua saptamani ca vom merge; nu a facut figuri, dar nici entuziasmat nu a fost. Azi, fara povesti dinainte, pt ca nu cred ca ar fi vrut sa mearga, am ajuns si gata. Doamna a pregatit tot, i-am zis ca ii face o injectie ca sa nu se imbolnaveasca la gradinita, chic! si gata. L-a tinut tata in brate, eu eram toata un lac de apa si il mangaiam... mai mult de 3-4 secunde nu a durat, dar el a plans oricum, numai ca mai mult de cat se astepta el ca o sa-l doara decat de durerea propriu-zisa, din cate arata plansul lui. Deci a fost foarte OK. Simt ca parca am trecut peste un mare hop... m-a stresat mult vaccinul asta, dar am trecut cu bine. Pfiu! Plus ca la final i-a dat si siringa (pe care, evident, s-a "batut" afara cu Maria, ca deh, o vroia si ea).
          Apoi am mers pe jos pana peste podul de peste Colentina, am luat-o pe langa rau ca sa vedem cum pescuiesc niste "neni" (pluralul lui Mihai pentru 'nene') cu o plasa mare si patrata, am mers prin Piata Colentina si le-am luat gogosari, iar eu mi-am luat Magicianul de John Fowles, pe care mi-l doream de muuult timp, pentru ca, intamplator, am vazut ca a aparut in colectia Adevarul.
          In concluzie, un eveniment stresant s-a dovedit a fi mai ok decat am sperat si s-a transformat intr-o zi frumoasa de plimbare.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii