Evolutii

          Am pus la computer cateva episoade din Yakari si Donald, iar copiii mananca SINGURI. Asta-i noua! Dintr-o data, simt ca am mai mult timp liber; de munca, da, dar totusi... Iar dupa-amiaza s-au jucat IMPREUNA, fara sa se certe nici macar o data. Asta iar e noua si mor de bucurie cand sunt asa (nu suport sa se certe, poate si pentru ca eu ma certam mereu cu sor-mea mai mare).

Si mai sunt si alte evolutii si mai imbucuratoare, printre care faptul ca am scapat de pampersii Mariei pe timpul zilei si ca fac amandoi treaba nr.2 la oala. Invatatul Mariei sa faca pipi la oala era sarcina care ma teroriza, recunosc... a fost mult mai dificil decat la Mihai, s-a impartit in vreo 3 etape si a durat, cu totul, vreo 2 luni (dintre care 3 saptamani de spalat zilnic cate 5-7 randuri de scutece). La Maria, povestea cu treaba n2 a venti de la sine... la Mihai ma chinuiam deja de mai mult de un an, dar cu FOARTE MARE hotarare si determinare din partea mea sa nu mai cedez rasfaturilor lui (desigur, simteam ca e pregatit si am sesizat ca se rasfata, altfel nu as fi insistat), am reusit. Sa vedem cum evolueaza mai departe, eu sunt hotarata sa nu mai las de la mine :D.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii