Vorbe frumoase despre mine

         Pentru ca (unii din noi) traim o viata in care mai degraba vedem partile rele decat cele bune, si atat de mult le vedem si ni se scot in evidenta, ajungem sa ni le amplificam singuri. Azi am trait un sentiment frumos, vindecator. Am intrat pe mami.ro si acolo pe undeva am gasit, desigur, horoscopul mamicilor si copiilor. De obicei nu citesc asa ceva, dar azi sunt obosita si am nevoie de ceva usor, care sa ma amuze. Nu era un horoscop pe zile, ci pe tendinte, adica arata cum e o mamica dintr-o anumita zodie. Desi nu pot pune mare pret pe asa ceva, m-am recunoscut in descriere si mi-am dat seama ca tocmai de partile astea frumoase uit mereu.
         Postul asta e pentru mine, ca sa imi amintesc singura ca pot fi si buna (desi, spre deosebire de text, eu nu sunt nici pe departe o mamica ideala). :)


De altfel, copilul din tine are mult mai multe de spus decat in
cazul altor zodii. Esti mai putin conectata la realitate si mai
degraba preferi sa te joci de dimineata pana seara cu puiul
tau. Imaginatia si creativitatea adanc inradacinate te fac
sa vezi lumea prin ochii unui copil si sa te bucuri de fiecare
miracol al vietii.

Ii vei invata pe cei mici importanta indeplinirii viselor, a
increderii in intuitie si in perceptia unor forte care exista
dincolo de lumea reala. Le vei transmite sensibilitatea la
perceperea subtilitatilor, dar sa nu crezi ca ii poti minti la
nesfarsit. Pe masura ce vor creste, micutii isi vor da singuri
seama ca incerci sa eviti realitatea si sa-ti construiesti o
lume ideala imaginara. Ai grija sa te ancorezi ferm in realitate,
dincolo de capacitatea de a visa. Pana la urma, cineva trebuie
sa ii invete pe cei mici cum sa-si indeplineasca responsabilitatile
cotidiene, sa aiba un program de facut temele si sa participe
la mesele in familie.

Dat fiind faptul ca energia ta se consuma de cele mai multe ori
intr-o lume paralela, pe care o explorezi alaturi de copilul tau
prin joaca, indeplinirea unor mici treburi gospodaresti va fi
un exercitiu bun. Vei vedea ca in curand armonia si unitatea
familiei vor defini caminul vostru.

 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii