Pacheţelul pentru grădiniţă sau alte variante de meniu

Mihai e la o grădiniţă cu program redus, pe care am ales-o pentru că este cea mai apropiată de casă, evident. Am ales programul redus şi din cauza mâncării pe care ar fi trebuit să o servească acolo, aşa cum e în cazul programul prelungit. La 8 ore, copiii primesc la gustarea de la ora 10, prânzul şi gustarea de după-amiază, mâncare preparată şi/sau cumpărată de personalul grădiniţei. Nu că nu aş avea încredere, dar... nu vreau să risc. Invariabil ar fi primit napolitane, prăjituri sau alte minuni, aşa că am zis ”pas” din start. Aşadar, e de datoria mea să îi fac un pacheţel cu sandvişuri pentru gustare...

Dacă la început mai mânca, acum deloc. Am încercat tot felul de chestii, şi de orice preţ... de la cel mai ieftin caşcaval până la cel mai scump, cărniţe preparate în fel şi chip... Nu şi nu. Zilele trecute a venit cu mâncarea întreagă acasă. Aflu după trei zile că el mânca covrigei de la prietenul lui, A. Pfuaaa, ce-o fi zis maică-sa... Ok, not good. A doua zi i-am dat la pachet chec făcut de mama şi stixuri - astea îi plac. A mai mers.

Sincer, nu îmi place deloc că mănâncă numai stixuri (chiar dacă sunt cu susan, nu cu sare sau arome dubioase), dar nu am ce face, alternativa ar fi să nu mai mănânce nimic de dimineaţă la 8 când bea laptele acasă, până la ora 13:00... Aşadar, îi voi face biscuiţi, fursecuri, cozonac, alături de care îi voi da stixuri din morcovi şi gogoşari, care îi plac la fel de mult şi pe care probabil le voi înfăşura în plastic. Poate şi castraveţi, dar nu ştiu dacă vor rezista 2 ore la temperatura camerei... În fine, voi încerca. Mizez pe faptul că îi plac legumele, ca să contracarez într-un fel dulciurile. Nu pot decât să sper că e una din toanele lui legate de mâncare, aşa că mergem înainte pe calea asta.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii