KiteBike sau Pe unde putem să facem o tură cu bicicla

Ador să merg cu bicicleta... sau adoram, că acum nu am mai fost în vreo tură de câtiva ani buni. Dar ea mă aşteaptă cuminte în magazine, e curată şi aranjată, iar anul acesta vom pleca din nou. E musai, mai ales că trebuie să le atrag atenţia copiilor, ca să îi indemn să pedaleze şi ei. Parcă şi văd, în toamnă, cum mergem toţi patru, pe bicle, până în pădure...

Aflu azi, nu ştiu dacă o mai fi fost şi până acum, de un site special pentru noi, bicicliştii din oraş, aş zice eu, care nu am mai ieşit de mult.


KiteBike, intitulat harta traseelor pitoreşti pentru biciclişti este un loc online frumos, cu 40 de trasee (momentan) prin Bucureştiul nostru. Iubit sau urât, oraşul are şi locuri foarte frumoase. Eu una asta cred, pentru că o parte din ele le-am descoperit şi eu mai demult.

De ce ai merge cu bicicleta prin oraş? De ce traseurile?
Spun chiar cei de la KiteBike: ”e un mod de a te împrieteni cu orașul tău descoperindu-i fața cea cochetă și aerisită de dincolo de bulevardele ponosite. E un motiv în plus să-ți scoți bicicleta la plimbare, fie că mergi spre birou sau școală sau te vezi cu prietenii în oraș. Există un traseu drăguț pentru orice destinație.

Inspiraţia a zvâcnit în mine ca adrenalina, aşa că:

Păzea că viiiiinnnnnn (!) pe două roţi,
sper să nu atrag atenţia câinilor sârguincioşi,
că n-am chef de-alergătură,
eu vreau doar să fac o tură.

:D
:))))

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii