Dau peste un articol numit "How to enjoy spring"... si ma simt ca picata de pe alta planeta... Am pierdut ceva? (in afara ce celebrele divorturi mondene, de criza nucleara din Japonia si de razboi - de toate astea am auzit abia in weekendul trecut, dupa care adus tv-ul iar la starea lui acceptabila, adica "oprit") Nu ca ar fi fost scris prost articolul, dar totusi... Ce ar putea urma? Cum sa privim, sa auzim?  Cum sa punem manusile corect, sa bem apa, sa ne spalam? Cum sa citim, sa iubim, sa visam? A ajuns lumea asta sa fie atat de dusa si de amortita incat cineva a considerat ca are nevoie sa i se aminteasca de lucrurile simple, frumoase si absolut normale? Hmmm, da. F***

Am mers mai departe si am dat o mica cautare. Da, am intentionat cacofonia, ca merita subiectul. :) Ok, deci faza cu opera o inteleg la unii, dar pana si bautura  trebuie explicata?

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii