Gustări sănătoase


           Dacă obiceiul este nesănătos (adică uitatul la computer), măcar gustarea să fie sănătoasă. Prichindeii papă stixuri din morcovi şi gogoşari. Şi ce s-a întâmplat când Mihai şi-a terminat porţia de gogoşari? Păi o mare criză de plâns cu aruncat pe jos şi toate alea, pentru că nu mai aveam gogoşari ca să îi dau. Stăm bine, aşadar.
           Şi încă o veste bună, care m-a bucurat nespus astăzi...
           Duminică am făcut nişte bomboane din curmale şi nucă de cocos. Succes total. Azi cand l-am luat de la grădi, Mihai mă întreabă: "Mami, mai avem bomboane d-alea cu cocos?"
           Intelegeti?...
           Nu a cerut Ursuletul B*****, prajiturica K***** sau alte minuni de prin reclame. Pentru prima oară ştiu că voi reuşi să îi cresc mai sănătos şi că îi pot educa astfel, fără probleme sau rezistenţă din partea lor.

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Te inteleg foarte bine draga Lavinia. Este intradevar un succes pentru o mamica sa vada ca copilul ei cere si ii place sa pape ceva bun dar sanatos. si eu sunt fericita cand puiul meu cere stafide la alimentara si mananca cu placere. Nici eu nu l-am invatat de prajiturici si oua de ciocolata si alte chestii colorate de prin reclame. atat cat putem e de datoria noastra sa ii ferim .
    vavaly

    RăspundețiȘtergere