...de luna noua. Iar.

           As vrea sa scriu despre oameni.
           Azi, despre lasitate, despre ipocrizie, despre nervi, despre etichetare, despre minciuna, despre turme, despre "la moda", despre mase, despre, despre, despre, dar mai ales despre cat (dar cat!) de previzibili sunt oamenii. Uneori urasc faptul ca am studiat sociologia... m-a facut sa vad unele lucruri, sa le cuantific, sa ajung sa vad toate tiparele, ca intr-o matrice, iar "anomaliile" sa iasa in evidenta ca mici luminite zambitoare. Bleah! Sau poate o fi ceva in neregula cu mie. Si mai bleah!
           Singurele fiinte de pe pamantul asta care ma surprind intotdeauna sunt copiii si animalele; adultii mai rar. In fine, nu stiu de unde vin toate astea... Mint, de fapt stiu: am incercat sa lupt cu morile de vant, a fost greu si, culmea, am castigat doua lupte, dar asta m-a obosit rau de tot. Plus ca e luna noua (adica 0 energie) si sunt in plin PMS.
           Dar me happy still.

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

  1. Ce simpatica esti!Lumea este asa cum este si din pacate nu o putem schimba,putem doar sa ne alegem oamenii de langa noi si sa speram ca sunt asa cum ii vedem.Cand e luna noua de obicei nu prea am somn.O zi frumoasa in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Ai dreptate.

    Deci si pe tine te afecteaza luna... e bine de stiut, uneori credeam ca sunt eu sarita :D. Eu nu ma mai pot ridica din pat, as dormi si in picioare acum, dar sunt foarte agitata si energica cand e luna plina. Oi fi fost si varcolac intr-o alta viata, nu stiu... :))
    Chiar o sa citesc mai multe despre modul in care ne afecteaza luna si pe noi, pe oameni, ca mi se pare foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am citit,dar am auzit ca luna plina afecteaza negativ si ar fi cele mai multe cazuri de sinucideri.Oricum,multa lume am auzit ca se vaita,Sper sa reusesti sa te odihnesti ca-i tare neplacuta oboseala.Te pup.

    RăspundețiȘtergere