Curăţenia de primăvară

           Uneori, dar numai uneori, mă apucă aşa... un avânt. De multe ori, dar de cele mai multe ori, obiectul avântului se duce aşa... în vânt. Dar intenţii bune am. Asta ca să se ştie.
           Aşa că zilele astea, influenţată de aerul de primăvară, am făcut o mâncare nouă - nu ceva simandicos, dar bun -, de care sunt foarte mândră pentru că mi-a ieşit foarte bine - eu nu ma aşteptam. Apoi, inspirată de ziua asta care a început însorită, am zis să dau jos de pe ferestre fulgii mari de zăpadă (ornamentele de iarnă, carevasăzică) şi să spăl geamurile. Nu de alta, dar vine Paştele şi urăsc curăţenia de paşte.Uite că eu fac acum, atunci o să stau frumuşel şi o să mă destind. Am robotit eu aşa prin vreo 4 camere până mi-am făcut palmele praf; dar nu-i bai, că acum mi-am dat cu cremă ca să mi se hidrateze la loc. Apoi Maria a făcut căcuţă şi s-a gândit ea să se dezbrace singură - ca să nu mă deranjeze de la întinsul rufelor -, astfel că m-am trezit cu o ditamai surpriza pe patul meu. Nervi mulţi, cearceaf verde-fistic ruinat, detergent ioc (tocmai folosisem ultimul strop pe pantalonii lui Daddy); şi ce bine se potrivea cearceaful ăla verde-fistic cu învelitoarea de pilotă cu trandafiri pe care o am de la mama... Apoi mă enervez puţin pe "mersul lucrurilor în societate", mai exact pe faptul că acum 5 ani nu m-ar fi angajat nimeni ca studentă cu un cv gol, nici măcar pe un salariu mic sau ca voluntar, dar acum că am cv-ul bogat, nu sunt bună tocmai din cauza asta, pentru că acum se caută studenţi care să lucreze câteva luni de pomană, ca să înveţe meserie (sub emblema de voluntar) şi apoi ioc. Zău că-i criză. La ei. De creier şi bun simţ. Ufff. Acum copiii dorm, eu m-am liniştit şi scriu asta şi mă gândesc serios să le fac nişte fursecuri în formă de animale - formele le am de mai demult, dar nu am apucat să fac nimic cu ele. Adevărul e că ador fursecurile şi că  mi-e şi mie poftă. Mă duc. Dacă găsesc bucătăria liberă, mă apuc de treabă. Fac şi poze, chiar dacă o să le ard.
           După cum spuneam, de avânt şi intenţii bune nu duc lipsă. Mai trebuie să mai insist la executare.

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Probabil te-ai trezit mai odihnita si cu elan muncitoresc,de care incep sa duc eu lipsa.Cu curatenia ai mare dreptate,nici mie nu-mi place in ajun de sarbatoare sa intorc casa,dar o fac un pic inaite si apoi ma bucur de sarbatoare.Iti doresc spor in bucatarie si sper ca n-ai ars nimic.Oseara linistita.

    RăspundețiȘtergere