Budincă din pâine

         O reţetă originală de-a lui Jamie Oliver a tot fost adaptată şi răsadaptată de gospodinele noastre harnice. Faimoasa budincă din pâine, uşor de făcut, economică şi care te scapă sigur de resturile uscate de pâine.
         Zilele trecute am încercat şi eu pentru prima oară să fac aşa ceva şi am început cu varianta lui Teo pe care am adaptat-o ca să fie cât mai simplă. Desigur, rămâne la alegerea noastră ce fel de pâine alegem.

         I n g r e d i e n t e:
         6-7 felii de pâine tăiată cubuleţe
         4 ouă întregi
         2 căni lapte
         150 g zahăr

         P r e p a r a r e:
         - se unge cu unt un vas termorezistent  şi se aşează cuburile de pâine
         - ouăle se bat, apoi se adaugă cu 2 căni de lapte şi 150g zahăr; am pus şi stafide, vanilie şi scorţişoară
         - amestecul se toarnă peste pâine (se pot presăra nuci sau alune pisate).
         - se dă la cuptorul încins pentru 30-45 de minute, atât cât să fie coaptă şi la mijloc.
         - se serveşte simplă, cu frişcă, zahăr pudră, gem sau sirop.

         E chiar şi mai bună a doua zi :D




         Budinca mea a crescut! Şi a fost deosebit de bună. Atât de bună că o să mai fac, eventual şi alte variante. Yammy!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii