...inplinirea...

Din una-alta am ajuns sa caut niste informatii la Directia Generala de Evidenta a Persoanelor Bucuresti - Servicii Publice Comunitare, pe internet.

Pagina frumoasa, nu zic nu, numai ca incompleta; nu am gasit ce ma interesa, ma refer la actele si legile de care am nevoie... in fine, treaca-mearga, le-am gasit in alta parte pe net, desi aici ar fi fost locul lor.

Apoi, ca sa aflu unde anume trebuie sa imi rezolv problema, nu am gasit decat 4 adrese de prin Bucuresti (la cat de usor e azi sa bagi o harta pe site, ma intreb de ce nu au facut-o), fara sa imi dau seama la care din ele ar trebui sa ma duc... Ok, ma voi duce atunci acolo unde mi-am facut buletinul, in ideea ca voi primi niste informatii, ca sa nu cutreier orasul cateva zile la rand pe la cele 4 sedii.

Nu imi dau seama cum de pagina are acea eroare de programare, taman sus, sub bara - nu a vazut-o nimeni de cand a fost facut situl ca sa o remedieze?

Cea mai copioasa faza e pe bara din dreapta, jos in poza mea... Exact asa ma simt si eu, inplinita. :)))))

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Ai si de ce sa te simti implinita cu asa minunatii de copii. Sa-ti traisca si sa-ti aduca numai bucurii.
    Mi-a bucurat seara descoperirea paginilor tale.
    vavaly

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Nu-i asa ca omuletii astia mici pe care ii crestem sunt lumina si bucuria noastra? Sa va traiasca si voua prichindeii si... la cat mai multe aventuri haioase.
    Ma bucur ca ceva din ce scriu aici ajuta sau bucura pe altcineva... cred ca asta e si menirea blogurilor, de fapt.
    Te ma astept.
    :)

    RăspundețiȘtergere