free şi...


...presupun că ar trebui să mă simt şi eu la fel de liberă. Şi totuşi, e complicat. Exista o vorbă, nu mai ştiu cine a zis-o, cum că timpul cerne oamenii din jurul nostru, că numai adevăraţii prieteni rămân alături de noi în momentele grele. Azi am trăit asta eu, în ambele sensuri: mi-am dat seama că am prieteni adevăraţi şi, în acelaşi timp, că cel care îmi era cel mai apropiat din lumea asta întreagă s-a dovedit a fi dintre cei care se îndepărtează. Presupun că ar trebui să aplic vorba aia, orice şut în fund e un pas înainte, să mă îmbărbătez cu filme proaste de muieri şi ciocolată şi să visez iar la cai verzi pe pereţi pentru a mă pregăti de ”libertatea” nou dobândită şi să mă bucur de ea. Deocamdată nu pot. Mă duc în peştera mea să îmi ling rănile. Voi ieşi săptămâna viitoare. Poate.

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    Daca vrei sa vorbesti ai mailul meu.

    RăspundețiȘtergere