Stai că-ţi spun eu, mami, de unde să iei dinozauli

Azi la prânz, pe când ei priveau fascinaţi un filmuleţ cu dinozauri şi eu le dădeam să mănânce, Mihai îmi spune:
- Mami, eu veau acum si un claniu de dinozaur.
Asta, pe lângă cei peste douăzeci de dinozauri pe care îi are. Desigur, din colecţie lipseau fosilele de dinozauri. Ha.
- Păi cranii de dinozauri se găsesc numai la muzee, îi răspund sperând că scap.
- Nuuu. Stii de unde tebuie să îl iei? De acolo de unde ai luat si dinozaulii ceilalti. De acolo de la magazinul de dinozauli care se numeste chial asa, Dinozaul.
- Aha... Bine o să mă uit să văd dacă au, data viitoare câdn mai trec pe acolo.
Ce mai puteam să spun? Dacă insistam că nu se găsesc, ne îndreptam spre o discuţie aprinsă. Până una-alta, copilul a gândit logic. Dacă la muzeu există şi fosile şi dinozauri, iar noi i-am luat dinozauri de la magazin, atunci de ce nu am găsi şi fosile de dinozauri? Scuza că se găsesc numai la muzeu nu merge, atâta timp cât are dinozauri de care sunt şi acolo. Case closed.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii