1 decembrie

Acum mi-am dat seama că e 1, când am vazut postul cel frumos de dinante, cel cu citatul despre carti al lui Mark Twain.

E 1, pentru mine ziua asta a fost intotdeaua prima zi de iarna, nu stiu de ce... Poate ar fi trebuit să ningă, iar eu sa stau cu copii cu nasurile lipite de ferestre si sa le explic ce e zapada, cum si de unde cad fulgii si ce forme ciudate au...

Dar nu ninge, nu avem nasuri rosii. In schimb ne luptam de mai mult de 24 de ore cu febra mare mare, asta dupa ce alaltaieri am fost la medic si totul era ok. Iar azi e 1. Taman bine, nu gasim pe nimeni, noroc cu urgentele. Sper numai ca peste noapte sa nu fie nevoie sa sunam la salvare. Intr-un fel, febra lor m-a facut sa uit ca si eu sunt bolnava. Acum insa imi dau seama ca am obosit, ca ma trag pe mine insami dupa mine. Ca inima iar imi bate aiurea in piept - iar eu urasc asta. Mai ales ca stiu ca trebuie sa fiu puternica si cu capul pe umeri, desi nu fac nimic pentru mine ca sa pot sa fiu asa.

E 1, iar eu mai am fix o luna si un pic si trebuie sa merg iar la serviciu. Nu stiu unde, daca mai am loc acolo unde eram, daca am cu cine sa las copiii... Chestii care pot face un om sa nu doarma noaptea. Mda, sunt o nenorocita de mama care a facut doi copii si apoi a stat pe banii statului acasa cu ei, iar acum nu stie ce sa faca. Stupid idiots, mor cand aud indivizi care gandesc asa, si mor cand ma gandesc ca peste multi ani ei o sa-si ia pensia din munca copiilor mei. Si apropos, banii aia de la stat nu sunt o pomana, ci o invetitie pe care statul si-o ia inapoi cu varf si indesat. In fine, revenind la ce am spus mai devreme, a se observa ca am spus serviciu si nu munca, asta pentru ca munca am mai prestat intre timp. :)

Si e amuzant cum toate relele se aduna si vin toate odata...

Mda, are dreptate Mark Twain. Cartile sunt pentru oameni care si-ar dori sa fie altundeva - si eu vreau sa fiu altundeva, dar, momentan, oricat de aiurea ar fi lucrurile uneori, nu as vrea sa fiu intr-o alta lume oferita de carti, ci intr-un univers paralel in care copiii sa nu fie atat de bolnavi, si nici Daddy sau eu, si, de ce nu, poate sa fie si zapada.

(sursa foto)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii