Greierele si Furnica Se Intoarce

Furnica harnica se apuca primavara de cultivat gradina.
Pe langa ea trece greierele cu o minge de fotbal in brate. Il opreste si ii spune:
- Mai Greiere, uite ma apuc de cultivat gradina. Ca sa nu mai patesti ca iarna trecuta, uite ajuta-ma la treaba si o sa impartim recolta!
– Furnico lasa-ma in pace ca nu am chef de cultivat gradina, ma duc la un fotbal cu baietii!

Isi vede furnica de treaba.

Vine vara. Iar trece Greierele pe langa ea, de data asta cu o racheta de tenis in brate.
– Mai Greiere, uite iti mai dau o sansa. Ajuta-ma te rog sa muncesc in gradina si promit ca tot pe jumatate facem recolta chiar daca in primavara nu m-ai ajutat!
– Furnico lasa-ma in pace nu am chef de munca ma duc la un tenis cu baietii!

Vine toamna!
Iar se intalnesc cei doi! De data asta Greierele cu chitara in brate.
– Mai Greiere uite trec cu vederea ca nu m-ai ajutat nici in primavara nici in vara, dar uite macar acum ajuta-ma sa strang recolta si promit sa o impartim in mod egal.
– Furnico lasa-ma de cate ori sa iti spun, munca nu e pentru mine ! Ma duc cu baietii sa cantam in parc!

Vina iarna.
Furnica in casa, langa semineu, cu un ceai fierbinte cu lamaie etc. La un moment dat opreste o limuzina in fata casei ei. Surpriza! Coboara Greierele super aranjat etc.
- Mai Greiere, tu esti, ma? Cu limuzina asta luxoasa? Visez?
- Furnico, sti in toamna cand m-am dus cu baietii cu chitara in parc ? M-a vazut/auzit un mare impresar de la Hollywood si de atunci am concertat prin toata lumea. Acum ma duc la Paris si m-am oprit sa te salut!
- Mai Greiere daca tot ajungi in Paris cauta-l si pe nenorocitul ala de La Fontaine si spune-i ca imi bag picioarele in fabula lui!!!!!!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii