Dinozaurii de la Muzeul de Geologie

Duminică am fost la Muzeul de Geologie, aflat vis-a-vis de Muzeul Țăranului (care e lângă Muzeul Antipa). :D Mai precis, am fost să vedem dinozaurii de la etajul 2.

A fost foarte interesant, am văzut vreo patru dinozauri foarte mari, unii mai mari decât mine, care au fost descoperiți pentru prima dată pe teritoriul României. Habar nu aveam că la noi în țară au fost descoperiți pentru prima dată niște specii de dinozauri... În afară de aceștia, pe care nu îi cunoșteam, am recunoscut un Iguanodon, de care are și Mihai.

Copiii au fost încântați, i-au mângâiat în continuu; practic, vizita noastră a constat în ”alergarea” prin vreo trei camere, unde erau dinozaurii. Ba Mihai a vrut să se si de-a de-a berbeleacul pe coada celui mai mare dinozaur - să fac atac de cord. Mie mi-a plăcut foarte mult și hartă 3D a Mării Negre.

Singurul inconvenient a fost lipsa garderobei (sau dacă era, noi nu am văzut-o), așa că a trebuit să țin în brațe hainele copiilor și ale mele. Al doilea inconvenient, pentru mine, a fost că nu am putut să mă uit pe îndelete la toate pietrele și fosilele de acolo... cu am spus, alergam de la un capăt la altul, numai pe la dinozauri.

Biletul este 8 lei pentru adulți și 4 lei pentru copiii peste 3 ani.

Cum am fost cu taxiul și la dus și la întoarcere, mie și Mariei ni s-a făcut rău. Cât pe ce să murdărim canapeaua. :))

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii