Chestii-socoteli cu cărți - 2070 de cuvinte

16 noiembrie 2010

Chestii-socoteli cu cărți

1. În primul rând, deși sunt un pic tristă din cauza asta, e prima dată când renunț la o carte. Pur și simplu nu mă atrage, am tras de mine să o termin, până la urmă orice carte e interesantă, nu... dar nu am reușit.

Mă așteptam la o carte istorică, cel puțin câteva fragmente din trecut, ar fi mers chiar și 

2. Romanele istorice ale doamnei Rodica Ojog-Brașoveanu
Am aflat de curând (stupid me, hehe) că, pe lângă faptul că e considerată doamna romanului polițist românesc, Rodica Ojog-Brașoveanu a scris și o serie întreagă de cărți istorice. Este vorba de:

Ciclul logofătului Radu Andronic:
* Logofătul de taină, Editura Nemira, 2002, 2008
* Ochii jupâniței, Editura Nemira, 2003, 2006
* Letopisețul de argint, Editura Nemira, 2004
* Vulturul dincolo de Cornul Lunii, Editura Nemira, 2004, 2008
* Agentul secret al lui Altîn-Bey, Editura Nemira, 2008



Le am pe toate, mai puțin Vulturul de dincolo de Cornul Lunii, pe care am găsit-o întâmplător pe scribd, dar pe care tot o voi cumpăra. (UPDATE 23.11.2010 - am luat-o :D ) Am început să citesc Logofătul de taină și este destul de greu la început, din cauza cuvintelor și limbajului. Însă este o comoară de carte, nu am mai citit o scriitură atât de frumoasă decât la Sadoveanu. Toată seria de fapt foarte specială, sunt indrăgostită de ele. Nu am reușit să aflu dacă există vreo ordine în care trebuie citite... mă voi lua după anul apariției la Nemira, deși nu sunt convinsă 100% că e calea cea mai corectă.

Alte romane istorice
* Al cincilea as, Editura Nemira, 2004
* A inflorit liliacul, Editura Nemira, 2004
* Întâlnire la Elysée, Editura Nemira, 2004
* Să nu ne uităm la ceas, Editura Nemira, 2006



Din astea nu am niciunul, urmează să... Hi.

3. Am ciclul marțian complet al lui Kim Stanley Robinson. :D



Cam astea ar fi veștile principale. Numai timp de citit să am...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu