Mi&D, la Muzeul de istorie

Azi, de dimineață, Mihai a fost cu tati la Muzeul de istorie (Mihai a intrat gratuit, iar biletul pentru un adult costa 8 lei). Când a venit acasă, mi-a arătat foarte mândru și entuziasmat biletele și două vederi foarte frumoase cumpărate de acolo.

I-a plăcut foarte mult, a alergat de colo-colo și a pipăit toate pietrele (bine că nu am fost și eu că mă stresam), s-a băgat pe sub Columna lui Traian, a dat salut cu un leu sculptat și a povestit foarte entuziasmat că a văzut, citez, ”coloana aulită a legelui și buzduganul legelui”.

Tati a mai povestit că Mihai a fost foarte entuziasmat de piesele de șah aurite, şi astea tot ale "regelui", că și-a adus amite de ele la plecare pentru că vroia să le ia acasă și că a fost foarte dezamăgit când, la ieșire, a văzut că piesele au rămas la locul lor, în muzeu.







"Am văzut-o și pe Albă-ca-Zăpada", a spus tati. Huh, Păpada? De unde până unde? (Mihai și Maria îi spun așa, Păpada). ”Da, era o doamnă care stătea întinsă acolo și dormea...” Apoi mi-a șoptit că era o statuie funerară, sculptată pe capacul mormântului. Hă...

La întoarcere au trecut prin pasajul Macca Villacrosse, ăla acoperit de pe lângă Lipscani (cel din vederea de mai sus) și acolo a văzut o replică după masca lui Tutankamon. ”Uite Daddy, am văzut un Ejipt”, a exclamat. :D De unde până unde ştie şi de Egipt? Păi acum ceva timp ne uitam la Micile Genii, iar ei au un episod în care copilaşii călătoresc în egipt şi dezleagă Legenda Piramidei Aurii.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii