Fluturi pictați și ”papirusuri abstracte”

La sfârșitul săptămânii am pictat cu cei mici și cum lucrurile tindeau să ia o întorsătură foarte colorată, i-am învățat să facă fluturi pictați după metoda clasică:
- se îndoaie foaia de hârtie în jumătate și se deschide la loc,
- se pun culori numai pe una din jumătăți (atenție, nu prea multe),
- se îndoaie foaia din nou (cu culorile pe interior),
- se presează cu palma.

Când se deschide din nou... ta-dam, avem fluturi minunați.

Maria a luat culoarea ei preferata, verdele, și nu l-a lăsat din mână, oricât de mult s-ar fi murdărit. Planșa ei arată ca un piure de mazăre, dar eu am preferat să le spun că e ca o câmpie pentru fluturașii lui Mihai. :D Operele le vom înrăma original și le vom atârna prin casă, ca amintire.

A doua zi, duminică, Daddy le-a întins pe banca din curte un papirus de hârtie și i-a lăsat să picteze în voie. Rezultatele, mai jos...

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Frumoase lucrari aveti la aceasta categorie! Mi-au placut toate!
    Cu fluturasii pictati va puteti inscrie la concursul Mihaelei de la Pictura pentru copii (o gaseti in blog-roll-ul nostru). Noi ne vom inscrie! Pupici!
    Maria

    RăspundețiȘtergere