activitati/crafts

Fluturi pictați și ”papirusuri abstracte”

La sfârșitul săptămânii am pictat cu cei mici și cum lucrurile tindeau să ia o întorsătură foarte colorată, i-am învățat să facă fluturi pictați după metoda clasică:
- se îndoaie foaia de hârtie în jumătate și se deschide la loc,
- se pun culori numai pe una din jumătăți (atenție, nu prea multe),
- se îndoaie foaia din nou (cu culorile pe interior),
- se presează cu palma.

Când se deschide din nou... ta-dam, avem fluturi minunați.

Maria a luat culoarea ei preferata, verdele, și nu l-a lăsat din mână, oricât de mult s-ar fi murdărit. Planșa ei arată ca un piure de mazăre, dar eu am preferat să le spun că e ca o câmpie pentru fluturașii lui Mihai. :D Operele le vom înrăma original și le vom atârna prin casă, ca amintire.

A doua zi, duminică, Daddy le-a întins pe banca din curte un papirus de hârtie și i-a lăsat să picteze în voie. Rezultatele, mai jos...

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Desenez, fac fotografii și cochetez cu handmade-ul. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=

1 comments:

Copiisimamici spunea...

Frumoase lucrari aveti la aceasta categorie! Mi-au placut toate!
Cu fluturasii pictati va puteti inscrie la concursul Mihaelei de la Pictura pentru copii (o gaseti in blog-roll-ul nostru). Noi ne vom inscrie! Pupici!
Maria

Un produs Blogger.