Maria şi jucăriile


Înainte să plecăm la mare am prins o zi în care m-am jucat serios cu Maria. A fost prima zi când m-am jucat 90% numai cu ea (faţă de 50%, ca de obicei).


Am întins pe covor o faţă de pernă foarte colorată - nu că aş fi vrut eu, ci pentru că o alesese ea.


Apoi am făcut o poartă mare din cuburile de construit, pe poartă am aşezat-o pe (Hello) Kitty, pe care ea o iubeşte foarte mult, şi pe pitici, pe sub poartă am trecut căteva maşinuţe care ne erau la îndemână, peştii cu roţi, locomotiva şi un vagon din Thomas, iar în jurul acestui mic orăşel am aşezat frumos figurine din plastic, animale de tot felul şi pluşuri.
 Azi a făcut pentru prima dată un turn din cinci cuburi ca ăsta de alături. Până acum reuşise numai cu trei.
Apoi ne-am mutat joaca la masuţa lor, unde am analizat pe toate părţile figurina cu pirat şi rechinul pe care îi place să îl muşte de bot. Rechinul ăsta e taaare bun pentru caninii care apar.
L-a pupat bine pe mecanicul din serialul de desene animate Roary, bolidul de curse.
Evident, după atâta joacă a simţit nevoia să îşi exprime dragostea pentru mine şi a venit să mă călărească puţin şi să sară pe burta mea. Din dragoste. Şi să mă tragă de păr şi să mă strângă în braţe.
Mai târziu am îmbrăcat-o cu topul meu cu Minnie Mouse. Mergea tare mândră, pe vârfuri, cu pasul alene. Fix ca să o admirăm noi. Bă chiar a stat să îi fac şi o poză. Bubuluna mică va fi "foarte" domnişoară.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii