Mirosuri și gusturi. Unde se duc și ce fac prăjiturile când nu mai sunt. Temă nouă

Mirosuri și gusturi.
De vreo două săptămâni așa, Mihai a descoperit mirosurile. Ei, nu, că mirosea foarte bine și înainte, numai că acum probabil a intrat intr-o nouă fază de evoluție, așa cum le zic eu perioadelor ăstora, și a devenit interesat de mirosuri într-atât încât să și comenteze pe seama lor.

Totul a început într-o seară când Daddy ne-a făcut onoarea să apară, desigur, într-un deux piece de pijama. Și, desigur, fără șosete. Mihai roia în jurul lui, analizându-i și picioarele la un moment dat. Noi vorbeam.
- Daddy, dar picioalele tale mioase a... pute.

Tot e bine acum, că de atunci Daddy se spală de două ori pe picioare înainte de a intra în cameră la ei. Dar de atunci... ”mami, patalonii ăstia mioase. patalonii ăstia mioase a pipi”, ”păpisa asta mioase biiineee”, ”mami, se mioase asa?”, ”mmm, mioase a supisă”... and so on...

Ieri am adunat leuștean din curte și i-am dat să îmi miroasă mâna în care ținusem mănunchiul de frunze.
- Ia vezi, a ce miroase?
- Mmm, a supisă...

Unde se duc și ce fac prăjiturile când nu mai sunt
Prajitura cu mere de duminică a avut un asemenea succes încât m-am trezit chiar fără bucățile din farfuriea mea, așa că, evident, nu mai aveam și pentru desertul celor mici, pentru luni. Am făcut încă o prăjiturică noaptea, din două ouă numai, că atât mai aveam.

După masa de prânz, le dădeam bucățelele de prăjitură tăiate în cuburi cât mai egale și aranjate meticulos pe o farfurioară. Cam prea meticulos și ordonat, dacă stau acum să mă gândesc... dar, în fine, la un moment dat ajung să le dau și ultimele firimituri.
Mihai, puțin neliniștit, se uită în farfurioară.
- Mami, începe el și arată cu degetul... Dal... dal unde sssunt plăzitulile de acolo din falfulie?
Eu mă uit la el și apoi la burta lui cât un balon.
- Păi unde să fie? S-au terminat, le-ați mâncat pe toate, tu și Maria.
- Da, îmi confirmă și el pe tonul cel mai senin cu putință.
- Mami, dal unde sunt plăzitulile?
- Uite aici sunt, și pun mâna pe burta lui și îl gâdil ușor. Uite ce burtoi mare ai... Și sunt și aici, la Maria, și fac aceeași figură.
Maria se hlizește. Mihai se uită la burta ei.
- Da. Ched că au teabă ele acolo.

Tema nouă
Well, well, peste noapte s-au modificat niște lucruri pe aici, la aspect, nu foarte mult, numai in părțile esențiale. :D Știu pe cineva care o să se supere pe mine pentru asta, dar să știi că e al naibii de relaxant să aiuresc teme, zău. O dată la câteva luni, măcar. :P

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii