Trenulețul de hârtie cu cântec, papi și cifre

          Acum vreun an și ceva am desenat pe niște coli o locomotivă și trei vagoane pe care apoi am scris versurile unui cântec care îmi place foarte mult și am desenat mâncarea preferată a lui Mihai și cifre. Toate astea, pe câte un vagon. Inițial l-am lipit pe studioul unui pat, apoi mobila respectivă a fost reciclată devenind dulap, dar partea cu trenulețul a fost păstrată. Am găsit-o zilele astea, de fapt copiii au găsit-o în magazie și cum le-a plăcut mult de tot, azi am adus-o în casă.
          Azi mi-au cerut mereu să le cânt despre tren. Până la urmă, cântam și fără să îmi ceară. Mihai avea apoi reactii diverse...
          - Mami, iar câți cu tenul?
          - Mai câți?
          - Dăi băiete dumul... că n-avem ăbdae.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii