SOS... ETE!

          De cand cu copiii (de cand ii am adica) am devenit ceva mai tipicara. Bine, sunt chiar tipicara si maniaca la unele faze; iar varsta a mai adaugat si tabieturile la aceasta lista de calitati. Ei bine, o incununare a acestora este faptul ca ador - dar ADOR - sa imperechez sosetele dupa ce le spal. As sta o zi intreaga, intr-o camera plina cu sosete si le-as alege pe fiecare. My kind of day!
          Azi am avut un lighean intreg, varf, cu sosete... Baby, distractie. Copiii au evadat la buni iar eu m-am apucat linistita de treaba. In dulap mai aveam un raft de sosete fara pereche si urma impresionant de interesanta si fascinanta munca de a le aranja.
          O aventura!
          Seinfeld avea o teorie despre viata ascunsa a sosetelor...

          Faza e ca la final mi-au ramas vreo 20 de sosete fara perechi. Sa zicem ca dl Soseta si dna Soseta sunt casatoriti... de vreo doi ani in cazul nostru, daca e sa luam ca data a fericitului eveniment, data la care i-am cumparat. Au renuntat cam usor dupa numai doi ani. In fine, ciudat e faptul ca nu stiu unde sunt, ca prin casa nu... M-a pus pe ganduri asta. Unde naiba dispar sosetele? Unde se duc?

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

  1. astept cu interes momentul in care o sa incepi sa le calci si sa le aranjezi in multe sertarase speciale, sortate dupa culori

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar de ce nu-i pui pe copii sa-i imperecheze, dani e mare amator, la fel si Mircea. Si culmea ei gasesc mereu perechile perfecte. De vina e strada Sesami.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ altheate: Nu m-am gandit pana acum sa ii implic si pe ei. Pe Maria nu ma pot baza inca, ea "distruge" orice lucru impaturit pe care il gaseste. Pe Mihai cred ca il pot coopta, sper. Mersi de sfat. :)

    @ serban: E, sa nu exageram. Am o biblioteca intreaga de carti interesante si necitite. Hihi :D

    PS - De unde stii ca ieri cand impercheam ciorapi se ii sortam dupa grosime, ma gandeam sa le fac niste sartarase, poate asa nu se vor mai pierde. :D Citesti ganduri?

    RăspundețiȘtergere