Promoții interesante la Nemira

          Editura Nemira vine cu tot felul de promoții. Au avut și acum 1-2 săptămâni, continuă și acum, cu alte carți noi, așa că nu strică să mai aruncăm un ochi pe la ei pe pagină din când în când.
          Pe scurt:
              - pentru pasionați, se găsesc vreo 4-5 cărți de Stephen King la 10 lei (eu am comandat numai Cimitirul animalelor și Povestea lui Lisey, recunosc, altfel aș fi stat pe gânduri pentru că sunt fricoasă, nevricoasă și cu capul, că mă bagă în sperieți) și de asemenea o ofertă specială pentru cititorii SF (Nemira, always our love :)) );
             - ceva sf-uri foarte interesante tot la 10 lei (eu aș alege dintr-o clipită Carantina de Greg Egan, dar am luat-o de hăt, mult timp deja și am citit-o și răscitit-o);
             - cărți pentru copii, cu ilustrații (noi am luat seria madagascar care e foarte ok; mai e ceva gen manga, din câte am înțeles, aștept să iau comanda ca să văd, că sunt și eu curioasă) și educative (am luat "Ne jucăm, dar învățăm... Istorie", mi s-a părut interesantă).
          O chestie foarte, foarte ok este faptul că au băgat și varianta să ridici coletul de la sediu, în termen de 5 zile lucrătoare de la data efectuării comenzii. În fine, detalii sunt pe site. Eu prefer așa, e mult mai rapid.
          În altă ordine de idei, observ că mai toate editurile au reduceri destul de mari la cărți, probabil din cauza crizei... Trebuie căutat.

           PS - am început să scriu românește aici; e greu. :D

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii