Ce facem cu copiii de 1 mai

          Desigur, sunt zeci de moduri de a-ti petrece timpul liber cu cei mici. Dar fiindca e 1 mai si nu suntem destul de batrani incat sa fi uitat cum era aerul de libertate din intaiul de mai din alti ani, simtim si noi nevoia sa facem ceva mai deosebit.
          Probabil ca vom da o tura pana la padure, asta daca reusesc eu sa ma mobilizez suficient (a se citi "daca voi dormi sambata noapte ca sa nu imi mai cada ochii pe covor cand ma ridic din pat").
          O alta idee este sa mergem la targul de produse culinare traditionale romanesti, "Mâncăm româneşte, trăim sănătos" care are loc de vineri pana duminica de la ora 9.00 pana la ora 20.00, in curtea interioară a sediului central al Bibliotecii Metropolitane (Strada Tache Ionescu, nr. 4). Tragem o plimbare cu buzu, ca oricum le place foarte mult, vedem un pic orasul, ca si asa nu prea iesim cu cei mici in centru, poate fac si eu cateva poze, ca tot imi e dor si poate si cumparam ceva bun (imi face cu ochiul turta dulce, dar nu as zice nu nici la altceva).

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii