Am de gând să trăiesc veșnic

          Cuvintele pe care le-am pus la titlu le-am găsit ca titlu al unui articol într-un ziar local. La inceput am râs. Articolul era zeflemitor, însă titlul mi-a plăcut și l-am reținut. Sună a revoltă, a nerăbdare, a ridicare împotriva celor de care iți e lehamite și, de ce nu, a bravura in fața celor care au cedat deja sau care ”dorm”.           Așa că m-am hotărât să o adopt.
          Da, uite că am de gând să trăiesc veșnic.
          Motive nu am cu miile, sutele și nici măcar cu zecile. Le pot număra pe degetele de la măini, însă nu voi abera pe tema asta. Nu știu cum o voi face, dar voi lucra mult la asta. Desigur, e foarte posibil să mă calce o mașină mâine, când traversez strada ca să mă duc la cumpărături. Dar intenția rămâne. Am de gând să trăiesc veșnic.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii