Adevăr și minciună despre ”ne-gospodine”

          Răsfoiam azi readerul și am găsit un citat... incitant, care mă privește direct. Iată de ce... Zice-se că in filmul Sabrina din 1954, Baron St. Fontanel graiește așa:
          ”A woman happily in love, she burns the soufflé. A woman unhappily in love, she forgets to turn on the oven.
          Eu nu gătesc.
          Înțelegeți legătura? Mmm?
          :D
          Și cu toate astea scriu postul ăsta cu greu abținându-mă să las deoparte castronul roșu cu o delicioasă salată de varza cu branza si masline (făcută de mine). Știu și eu... s-or fi schimbat câte ceva din 54 incoace.
          UPDATE 18.04.2010, precizari pt. Daddy, care nu a inteles si s-a suparat: fac si prajituri, cozonac si niste supe foarte bune (sambata asta, dupa degustari, m-am autointitulat "Soup Master"); despre toate astea am cam scris pe la povesti de bucatarie.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii