Mi-e dor de...

...stat cu Daddy in bucatarie. Stiu, Valentines-ul de anul asta m-a inmuiat. Nu ma pot opri din visare... El sa gateasca si sa se maimutareasca si sa avem conversatii d-alea mereu cu dublu sens. Dar usoare. Apoi sa ne uitam la un film bun, pana la capat. Da, da, sa vedem toate cele 90 sau 120 de minute din film - asta da realizare. Ehhhh, ce vremuri... Cam ca mai jos.



Secventa e din genialul The Apartment (1960, in regia lui Billy Wilder si avandu-i ca principali actori pe Jack Lemmon si Shirley MacLaine), despre care am scris aici.

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

  1. In primul rand, baiatul ala cred ca bea prea multa cafea, eu nu ma mist asa repede! Altfel, m-ai inmuiat, mi s-a facut dor de tine... Si stii ca eu ma inmoi greu, deci te rog sa apreciezi marturisirea la adevarata ei valoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaa... isn't that cute....
    :)))))))))
    Si corul: Buuuaaaaahhhh....

    PS - ba da, te misti asa de repede.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si te apreciez draga, ca stiu ca lately nu te mai inmoi, mai deloc. :)) :D

    RăspundețiȘtergere