Me, the Mother Hen si un cantecel

Daddy imi zice ieri ca sunt ca o closca atunci cand vine vorba de copii, mai ales la gandul de a-i lasa cateva ore bune cu cineva sau, si mai inspaimantator (pentru mine), de a-i duce la parintii mei pentru o saptamana cel putin, la vara.

No way, nu se poate.

Am fost la o petrecere si i-am lasat vreo 6 ore cu ai mei... nu pot sa spun ce a fost in inima mea, desi, pe de alta parte, ma bucuram nespus de orele de libertate. Oricum, totul a fost ok atunci, in ciuda previziunilor mele, asa ca nu alung de tot din gand ideea de a mai repeta operatiunea.

Problema, asa cum o vad eu, e ca nimeni nu le cunoaste mai bine nevoile si comportamentul decat mine, care stau cu ei 24/24, iar din experienta stiu ca ceilalti le pot interpreta gresit cuvintele si iese un mare balamuc si stres, in principal pentru cei mici si mai ales pentru Mihai. O alta problema e ca ca mi se face dor de ei, oricat as avea nevoie de putin timp si pentru mine, nu pot sa diminuez sentimentul asta. 6 ore sunt mult pentru mine. Imi amintesc ca in seara aia cand ne-am intors de la petrecere, nu am intrebat nici daca au mancat, nici daca au fost cuminti, nici daca le-au furat vreo pereche de ochelari sau daca au spart ceva, nu m-am descaltat sau dezbracat de haina si am fugit tusti la ei...

Mai nou, si o spun cu mandrie pentru ca am luptat mult ca sa se intample asta, si lui Mihai i se face dor de mine - zilele trecute m-a asteptat o jumatate de ora cocotat pe pervazul geamului, ca sa ma intorc acasa.

Si asa, ca se potriveste, am gasit pe net un cantecel despre pui si mama lor closca, care se poate canta dupa melodia Twinkle, Twikle Little Star.

Cotcodaceala... aaaa cantare placuta!

Chicken, chicken, how are you
With your mother hen so true?
Pecking, playing, running around
Taking dustbaths on the ground.
Chicken, chicken, how are you
With your mother hen so true?

Chicken, chick, how do you do
With your sisters and brothers, too?
Scratching, running, having fun
Taking sunbaths in the sun.
Chicken, chick, how do you do
With your sisters and brothers, too?

Chicken, chicken, baby bird
May your peeping cries be heard
Heard and felt by all to see
We are all one family.
Chicken, chicken, how are you
With your mother hen so true?

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii