Mic dejun, cu drag: OMLETA CU SUSAN

Susanul miroase foarte bine si cand e rumenit un pic are un gust nemaipomenit. De ce nu l-as fi pus si in omleta, mai ales ca punga cu susan statea deschisa pe raftul din bucatarie?



Uneori imi place si mie sa fac tot felul de experimente in bucatarie, amestecuri mai ciudate sau mai putin obisnuite la noi. Asa ma indeamna mereu daddy, adevaratul nostru bucatar.

Asa ca m-am gandit sa fac o combinatie si sa ii fac si lui o surpriza!

Am facut o omleta pe jumatate (in stilul meu, adica nebatuta bine, ca mi se pare gretoasa) si apoi am presarat si susanul. A iesit foarte bun si ar fi fost si mai bun daca susanul ar fi fost rumenit mai mult, probabil trebuia asa il pun mai devreme, daca nu chiar rumenit inainte. Oricum, a fost bun. Nu am prajit nimic in ulei, pentru ca eu folosesc o tigaie cu teflon. Mi-am facut si mie apoi, si a mers de minune cu ceaiul meu negru, foarte tare.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii