Realitate astronomica

Cum televizoarele latra numai politica, asta atunci cand lasa la o parte violurile si alte grozavii, parca simt asa o greata si mai mare urcandu-mi-se usor in gat. Si ce daca a cazut guvernul? Mi se rupe, plec in Congo. Realitatea bruta si jegoasa o urasc, sunt satula sa vad numai mizeria de pe pamantul asta.  Asa ca ma intorc la maretul internet ca sa aflu si chestii pozitive, interesante.

Astea-s stiri pentru mine.

Adicatelea...

Doi fizicieni de la Stanford (Andrei Linde si Vitaly Vanchurin) s-au apucat sa numere universurile paralele. Ideea ca traim de fapt intr-un urias multivers, si nu univers, e veche si nu mai tine de domenul sf, ci are la baza mai multe teorii fizice si astronimice. Numarul initial este de 10^10^10^7, insa oamenii pot percepe numai 10^10^16. Explicatii pe larg, aici. Eu am citit, e absolut fas-ci-nant. In celalalt colt al lumii, alti doi cercetatori chinezi au creat in laborator o gaura neagra, folosind metamateriale (s-a tot vorbit de ele in ultimul timp). Prima gaura neagra artificiala. Dupa toate astea, eu nu mai vreau sa emigrez in Congo. Se pare ca Europa, luna planetei Jupiter, are destul oxigen pentru a sustine viata. Mi se pare o destinatie de calatorie potrivita si tare as mai zice "Bye-bye, baby!" si "Numai bine!".

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii