Mihai - nume, asocieri, ajutor

Nume
Ieri la prânz.
Eu:
- Mami, cum te cheamă
El, arantand spre burta lui
- Mâiai.

Asocieri
Ieri seară. Lună semilună.
Eu:
- Mihai, uite luna, moţule!
El:
- Aaa, uite! Luna! Ezi (Vezi)?
Eu:
- Da, mami, luna. Vezi ce frumoasă e?
El, arătând spre lună:
- Moasă (frumoasă). Nanană (banană).

Azi de dimineaţă. Scriem pe pereţi. Îi scriu numele cu litere de tipar şi alături cifra 1 cu un bubuloi sub ea şi cifra 2 cu două bubuloaie.
El, în timp ce îl făceam pe 2:
- Ape (şarpe)!

Ajutor
Azi la pranz, in bucătărie. Fuge în jurul meu şi prin toată casa cu două maşinute în mâini. Eu curaţ castraveţi si cojile le pun pe masă. Se opreşte lângă mine.
El:
- Gonoi (gunoi). Ezi, gonoi (Vezi, e gunoi).
Eu:
- Ma ajuti cu cojile de castraveti? Le pui tu la gunoi?
El:
- Daa.
Ia fiecare fâşie de coajă şi le pune tacticos în coşul de gunoi, pe fiecare în parte. Când e gata, îşi ia maşinuţa cealalta, lasata temporar pe masa si se uita la mine, asteptand.
El:
- Mesii (mersi).
Eu, râzând.
- Da, mami, mersi că m-ai ajutat.

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii