Nazbatii si nazdravanii

Notam in carnetel pentru azi:
- primul cuvant al Mariei: 'ca-ca' ... oare ce vroia sa spuna?
- prima buza sparta la Mihai :D intr-o goana spre mine; nu a plans mai deloc, dar i-a curs ceva sange.
- si pentru ca sunt si eu pe aici, recunosc, am rupt caruciorul... bunul si vechiul nostru carucior in care a dormit, crescut si a fost plimbat prin paduri Mihai si pana acum, Maria. A, si nu am rezistat tentatiei si m-am bagat in patul lui Mihai, unde am petrecut vreo 10 minute odihnitoare, pana cand Daddy a inceput sa ma cheme enervant de insistent, sa stau iar cu copii.

Cred ca mai multe nazbatii am fracut eu azi, decat ei :))

Update: spune de cateva zile 'tu', dar azi de dimineata a zis si 'io', cand a vrut sa faca nani, pt ca eu credeam ca vrea sa o culc pe Maria.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii