Cinderella III: A Twist in Time (2007)

Nu am mai vazut un desen animat de Disney de un car de ani... de cand eram la mama acasa, as putea spune :)). Asa ca azi am luat-o pe Maria, care tot trebuia sa manance, am pus filmul, ne-am instalat amandoua confortabil pe cele doua perne uriase din sufragerie si am vizionat (ok, mai mult eu) povestea din lumea la fel de vrajita a Cenusaresei...

Stim povestea clasica. Acum, Cenusareasa si printul sunt deja casatoriti de un an, asa ca zana buna si soriceii ii cheama in padure la o aniversare plina de magie. Anastasia, una din surorile vitrege ii urmareste si, cum-necum, reuseste sa fure bagheta magica; ajunsa la mama ei, comploteaza impotriva Cenusaresei si dau timpul inapoi, pana in momentul in care slujotorul regelui vine la ele sa incerce pantofiorul de sticla... Ce se intampla mai departe, ce obstacole trebuie sa invinga Cenusareasa si alte faze amuzante trebuie sa urmariti singuri.

Mie mi s-a parut o continuare foarte simpatica, departe de nereusitele pe care le-am vazut in alte cazuri. O poveste romantica despre adevarata dragoste; in fine, nu stiu cat inteleg copii toate astea, dar nici pentru noi, cei mari, nu strica sa vedem din cand in cand si un happy-end.

imagini: www.bvimovies.com

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii