Ce as manca azi: SALATA DE VARZA CU MAIONEZA

Imi plac la nebunie salatele cu maioneza, mai ales daca au stat la frigider destul cat sa se raceasca. Sunt o adevarata placere, seara mai ales - desigur, probabil ca mancate seara devin un dezastru caloric... oricum, pana acum nu m-am ingrasat din cauza asta.

Gasisem demult pe net o poza care mi-a facut cu ochiul si a doua zi Daddy mi-a facut surpriza sa pregateasca o salata asemanatoare. Oricum, ingrediente pot varia, dupa cum am aflat, cert e ca coleslaw, cum ii zice la mama ei acasa, trebuie sa aiba, musai, varza. Salata asta o mancau si romanii, insa ingredientul meu preferat, maioneza, nu s-a adaugat decat de abia in secolul al 18-lea, cand a fost inventata. Denumirea de coleslaw vine din latina, evident, si inseamna salata de varza.

Noi am facut salata cu varza alba, morcov, putina telina si ceva verzitura. Am mai incercat si alta varianta in care am pus si ardei verde si branza, eu prefer branza de burduf - cui ii place, poate sa puna si ceapa. Se pune otet si maioneza. Sincer, cred ca merge facuta si cu ridichi si rosii, depinde de imaginatia fiecaruia si mai ales de ce gasim prin frigider.

Am gasit si 11 variatiuni pe aceeasi tema :)), aici.

PS - acum avem salata de telina cu maioneza... mmm...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii