Pix vs. tastatura

Nu as fi crezut niciodata ca nu voi mai putea scrie. Am incercat zilele trecute sa continui dupa o luuuunga pauza jurnalul nazbatiilor spiridusilor mei, Mihai si Maria, pentru ca stiu ca peste ani le voi reciti cu mare drag. Amandoi sunt in plina perioada de dezvoltare, nu trece zi in care sa nu faca ceva nou, sa nu ma uimeasca cu ceva inedit. Asa ca mi-am luat agenda si am inceput. Ei bine, cuvintele scrise curgeau atat de greu fata de frazele gandite, ca ma simteam anapoda si toata situatia devenise insuportabila. Dupa atatia ani petrecuti la computer - practic dupa facultate, nu am mai avut motive sa scriu atat de mult de mana -, deprinderea de a scrie normal, cu pixul pe hartie a cazut pe locul doi, dupa scrisul la tastatura. Mi se pare mult mai usor si mai ales, muuult mai firesc, sa apas o tasta cu o litera decat sa scriu litera respectiva. Ciudat, stiu. Am scris normal timp de peste 20 de ani; la tastatura scriu de numai 6 ani.
Ma intreb, cum va fi pentru copii nostrii? Pentru ca pentru mine, tastatura a batut pixul.
(Maria privind fascinata monitorul)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii