Ce a adus nou anul... nou. Linie.

by - ianuarie 04, 2009

In ultimul timp, simt nevoia sa fac liste peste liste, sa clasific obiecte, lucuri si oameni. Autoizolarea mea (am mai spus ca traiesc intr-o casuta in creierii muntilor) m-a facut ceva mai deschisa la nou si la oameni noi - noroc cu internetul asta. Cat despre anul nou... a fost prima data cand sincer nu mi-am dorit nimic altceva decat sa ma bag in pat si sa dorm. Nu m-au interesat artificiile din satucul din vale, care s-ar fi vazut perfect de aici, nici mancarea traditionala (apropos de asta, am auzit ca de anul nou nu se mananca pui pentru ca el scurma in pamant si "da inapoi" si asa iti va fi si in anul care vine; hmmm, stau si ma gandesc... porcul adora noroiul si mananca laturi... oare de aici o veni predilectia romanilor de a manca "rahat"?). Eu am mancat curcan - nu ma afecteaza, oricum arat ca o curca plouata uneori. Ma gandesc ca pot sa merg pe ideea de ce sa nu imi fac eu propriul revelion atunci cand o sa am chef, la fel ca in cazul zilei de 8 martie. Oboseala care deja a devenit o stare normala pentru mine nu va trece decat, probabil, dupa tone de vitamine si alte minuni. Lipsa de chef si tristetea vin din cauza ca am pierdut un om apropiat pe care mi-ar fi placut sa il cunosc mai bine - genul de intamplare stupida care te face sa ramai cu privirea in gol si apoi sa iti dai palme pentru ca pierzi timpul zilnic cu mii de tampenii inutile, in loc sa faci ceea ce trebuie cu adevarat... in fine... Singurele lucruri pozitive, sunt ca puiul meu mai mare incepe sa vorbeasca din ce in ce mai mult pe zi ce trece, ca cel micmai are un pic si isi face aparitia si ca mi-au iesit, inj sfarsit, primii cozonaci de care pot fi mandra. Cam casnic... mda.

Alte articole

0 comments