Franklin stia sa numere pana la zece si sa-si lege sireturile...

Cine are copii sau nepoti, a auzit de atatea ori fraza asta incat nu e chip sa o mai uite candva. Desenele animate cu testoasa Franklin si prietenii sai din padure mi-au placut si mie acum cativa ani buni cand le urmaream dimineata devreme, inainte de a-mi duce nepotica la gradinita si sunt sigura ca o sa imi placa la fel de mult si peste 1-2 ani, cand o sa le revad cu copii mei.

Si iata ca am avut marea placere sa descopar o serie de carti ilustrate cu Franklin. Asta pe un site din afara, destinat in principal copiilor, unde nu exista reclama la tot felul de situri si produse, unde nu se crizeaza nimeni din cauza drepturilor de autor, pentru ca ele vor fi respectate oricum. De abia astept sa apara si la noi asa ceva... Si va aparea. E un proiect la care lucrez de ceva timp deja. Dar despre asta voi vorbi putin mai incolo.

UPDATE: situl despre care vorbeam mai sus, lookybook.com, nu mai exista, așa că am cautat o listă de cărți cu Franklin ce pot fi văzute parțial online - de pe amazon.

Enjoy!
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii