Madredeus - Haja o Que Houver

Madredeus este o formatie pe care am descoperit-o astazi, din intamplare, si ce intamplare fericita pentru mine :). Madredeus sunt din Portugalia, unde a aparut cam prin 1985, iar muzica lor este influentata de ritmurile de fado si folk modern.

Haja o Que Houver, prima melodie pe care am ascultat-o de la ei, este compusa de Pedro Ayres Magalhães si inregistrata in 1997, in albumul Electronico. Ritmul mi-a adus in minte clipocitul apei, poate de aceea imi si place atat de mult; o melodie simpla, lina, numai buna de visat.



(am incercat sa pun si versuri in romana pentru Madredeus - Haja o Que Houver, scuze daca am gresit cu traducerea pe alocuri, nu stapanesc inca bine lb portugheza :) )

Haja o que houver eu estou aqui (Fie ce-o fi, eu voi fi aici)
Haja o que houver espero por ti
(Fie ce-o fi, te voi astepta)
Volta no vento Ó meu amor
(Intoarce-te pe aripile vantului, iubirea mea)
volta depressa por favor
(Intoarce-te repede, te rog)
Há quanto tempo já esqueci
(A trecut atata timp incat aproape am uitat)
Porque fiquei Longe de ti
(Pentru ca am fost departe de tine)
Cada momento é pior
(Fiecare moment e important)
Volta no vento Por favor
(Intoarce-te pe aripile vantului, te rog)

Eu sei, eu sei Quem és para mim
(Eu sunt pentru tine)
Haja o que houver espero por ti
(Fie ce-o fi, te voi astepta)(cam siropoase versurile, da.... dar linia melodica tot imi place :) )

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii