Cate ceva despre amintirile din copilarie


Azi e 1 iunie... ziua noastra.
Ma rog, a celor care inca se mai simt copii - stiu ca suna aiurea, e plin de statusuri de genul asta pe messenger, dar in fine... asta e situatia. Vrem sau nu vrem, cel putin pentru parinti asa am ramas. Si daca stau sa ma gandesc la curentul nostalgic din ultimul timp - ma refer la linkurile cu poze de surprize turbo, expresii si produse de demult (a se citi ''de pe timpul cand eram noi copii'') si care acum nu mai sunt... imi dau seama ca daca alergam dupa asta, atunci o fi din cauza ca tanjeste copilul din noi dupa vremurile cand era liber sa se comporte ca atare.
Oricum, de dimineata, privindu-mi poza de la 3 ani m-am gandit la lucrurile pe cale mi le trezeste in amintire copilaria. Si sunt cam astea:
- buburuza mea cantatoare pe care nu stiu unde am pus-o;
- cum ma jucam prin gradina, care pe atunci parea mare cat cismigiul, si faceam tot felul de capcane pentru sora mea mai mare, in speranta ca atunci cand se duce in fundul curtii sa culeaga fructe o sa se abata de la carare si o sa calce exact pe paiele acoperite cu iarba si frunze care mascau o groapa de vreo 30 cm, o adancime uluitoare, stiu;
- bunicul, vara, cand se ducea in gradina sa bibileasca via, cu pantaloni bej, camasa crem si palarie bej cu bentita maro inchis; deasupra purta mereu un sort albastru si la brau avea legate ceea ce el numea sfori, de fapt fasii de carpa taiate din nu-stiu-ce resturi de material;
- bunica, tot vara, cand iesea afara si statea pe un scaunel verde, mic, de copil;
- serile luuungi cand ma jucam de'a fatza sau 1-2-3 la perete stai si ma intorceam in casa tarziu de tot si neagra toata de praf
- desenele animate, alea 30 de minute fermecate pe zi care ne opreau din orice activitate; si au fost cam asa, cel putin pentru mine: Sandybel (mama, ce imi placea masina ei si baiatul ala frumos cu ochi mari... intre timp prefer motocicletele, dar in rest... :D ), Candy candy, Strumfii, Denver, ultimul dinozaur, Calaretul singuratic, Tao Tao, Captain Planet, Sailor Moon, Heidi, Nils Holgerson si inca multe altele, pe care nu le mai stiu dupa nume, dar erau sf-uri :D. Promit ca o sa le caut...
P.S. - pentru ca erau nelamuriri, imaginea e un colaj cu mine cand aveam 2-3 ani si cu mine de acum cateva saptamani... daca stau si ma uit bine, nu e mare diferenta :D

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii