TAG: gânduri pentru 2018



Reiau provocarea asta pe care am început-o anul trecut, și anume să-mi propun niște lucruri pentru noul an și să le urmăresc în decursul celor 12 luni. Am văzut că în online circulă un fel de revoltă împotriva rezoluțiilor de Anul Nou, pe motivul că nu se împlinesc... părerea mea e că nu „se împlinesc” pentru că sunt alese superficial și insuficient dorite; rezoluțiile nu sunt îndeplinite de la sine, cineva trebuie să fie conștiincios ca să le ducă la bun sfârșit. Pentru mine, din punctul ăsta de vedere, în anul care a trecut tocmai s-a petrecut o minune. Bine, una dintre multele, dar totuși o consider importantă pentru mine: mi-am îndeplinit o parte din gândurile pe care mi le-am propus pentru 2017, iar cele ramase de izbeliște și-au pierdut importanța în timp.

1. Un obicei nesănătos la care să renunț
...să nu mai fiu atât de sedentară, categoric.


2. O nouă aptitudine pe care îmi doresc să o învăț
Cred că rămân cele de anul trecut: îmi doresc să (re)învăț să pictez și să fac bijuterii din seedbeads.

3. O persoană cu care doresc să semăn mai mult
...dar eu ce am? Cu mine însămi, cu varianta mea cea mai bună. :))

4. Ce faptă bună vreau să fac
Nu-mi propun nimic... poate să plantez niște copaci. Altfel, fac tot ce pot, cât mai bine, când se ivește ocazia.

5. Un loc de vizitat
Anul acesta nu îmi propun așa ceva.

6. O carte de citit
Uf, ar fi două: seria Red Mars și Abația lui Dan Doboș.

7. Cui îi voi scrie o scrisoare
Nimănui. Oamenii cărora voiam să le scriu nu mai au aceeași importanță pentru mine, deci nu are rost să pierd timp degeaba.

8. Ce mâncare să gust pentru prima dată
Habar n-am. Dar mi-ar plăcea să merg pe la restaurante cu specific diferit.

9. Să fiu o mai bună...
...mamă, soție, fiică. Nu zic că nu sunt, dar întotdeauna e loc de mai bine.

xoxo,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii