TAG: obiceiuri de iarnă/Crăciun '17-'18


Continui tag-ul de iarnă pe care l-am început anul trecut. La fel ca și atunci, iau toată chestiunea asta ca pe un exercițiu de conștientizare și de ancorare în prezent (pentru că, deși scriu articolul spre sfârșitul lui ianuarie, iarna a venit cu adevărat de abia saptămâna asta). Așadar...

1. Top 3 articole de îmbrăcăminte pentru iarna asta
  • ghetele de iarnă (de fapt sunt vreo trei perechi de ghete, in funcție de vreme: cele de munte, unele de iarnă cu care nu alunec și altele cu aplicații de piele întoarsă);
  • paltonul meu albastru (lucrez la unul cu blăniță, dar nu știu dacă apuc să-l termin până la sfărșitul iernii);
  • jeanșii suflecați (ca să mă simt în pas cu vremurile, cred eu).

2. Top 3 produse de beauty preferate în timpul iernii
  • crema de față cu mac, super-hidratantă și grasă, de la Cosmetic Plant
  • corectorul/luminatorul de la Margaret Astor
  • prostia de ruj triunghiular, pe care am dat numai 5 lei (de acolo vine „prostia”) și care dă un aspect f natural
sursa: cosmeticplant.com


3. Accesorii preferate de iarnă
:) ...chiar nu am, din păcate.

4. Ce îmi place la iarnă
De obicei nu îmi plăcea nimic. Anul ăsta a nins de abia în ianuarie și parcă-parcă încep să iubesc fulgii de nea care cad mari și grăsani spre pământ.

5. Băutura preferată iarna asta
Cafeaua cu lapte și zahăr brun. Și trebuie să spun că nicăieri nu e mai bună ca aia preparată acasă.

6. Film/e preferate în iarna asta
Deep Space Nine, categoric. Reprezintă pentru mine cele 45-50 de minute în care mă reconectez la mine însămi, în care redevin eu însămi.

7. Muzica preferată iarna asta
Ceva de inspirație vikingă. Altfel, am descoperit teatrul radiofonic în limba engleză și m-am îndrăgostit iremediabil.

8. Un lucru pe care ți l-ai dorit de Crăciun anul acesta
Mi-am dorit multe. Nu s-a îndeplinit mai nimic.

9. Mâncarea preferată de Crăciun
Niciuna. Doar cafeaua cu lapte, pe care o beau ca o cafegioaică dependentă.

xoxo,
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii