TAG: gânduri pentru 2017

Nu mai fac rezoluții de Anul Nou încă de... acum doi ani. Prefer o viață în care să-mi conștientizez nevoile și dorințele pe măsură ce apar. Totuși, azi de dimineață am găsit pe pinterest o idee drăguță cu care m-am gândit să închei anul 2016 pe blog, un fel de listă cu ce-mi propun să obțin în anul care vine - îl iau ca un exercițiu de conștientizare, de mindfulness. Here it goes...

1. Un obicei nesănătos la care să renunț
...păi ar fi mai multe: beau cola, nu beau apă, nu fac sport, tai frunze la câini, etc. Dar dacă ar fi să aleg unul singur, vreau să renunț la halul în care mă deshidratez singură.

2. O nouă aptitudine pe care îmi doresc să o învăț
...să pictez în acuarelă. E vorba de fapt să re-învăț, dar de data asta singură, fără profesori. Doar cu copiii și soțul. Va fi un exercițiu de răbdare, liniște și grijă față de mine însămi, de care am foarte multă nevoie.

3. O persoană cu care doresc să semăn mai mult
...nu am. Doresc să devin eu însămi, devenire cam subrezită după ultimii doi ani care au fost extrem de grei pentru mine. Dar circula un meme pe internet și zicea tare bine ce zicea acolo: ceva de genul „fii persoana de care aveai nevoie atunci când erai copil”. Aia!

4. Ce faptă bună vreau să fac
...aș face voluntariat la ceva. Nu știu încă la ce anume. E doar o idee, o dorință pe care o simt în mine. Să vedem dacă voi avea și timp.

5. Un loc de vizitat
...vreau să-mi văd cerul și zările. Iar asta înseamnă să urc pe un munte, nu contează care, doar undeva sus de tot să fie.

6. O carte de citit
...seria Roata Timpului. O întreprindere măreață din partea mea.

7. Cui îi voi scrie o scrisoare
...ha ha ha! În primă fază, știu sigur că voi scrie cel puțin trei scrisori care nu vor fi expediate niciodată: mie, lui și... lista rămâne deschisă.

8. Ce mâncare o să gust pentru prima dată
...e chiar un lucru la care m-am gândit de ceva timp. I-am spus soțului că ar fi mișto să mergem la câte un restaurant cu specific și să încercăm mâncăruri noi. Dar acasă sigur voi încerca rețete georgiene.

9. O să fiu mai bună...
...îmi propun să fiu o mamă mai bună, să fiu mai bună cu mine însămi, o fiică mai bună.

That՝s all, folks!
💖
Lavinia

(foto)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii